2014. október 31., péntek

Wherever you are - Tizenhetedik

Itt is lennék a 17. résszel! Ettől a naptól kezdve visszaállok arra a rendszerre ami a szünet előtt volt. Szóval most már csak heti 1 rész lesz, péntekenként!
Fogalmam sincs, ki hogy áll hozzá ehhez a Halloween dologhoz. Sokan szinte "felköszöntik" egymást mások pedig a pokolba kívánnák azokat akik ezt 'boldog ünnepnek' hiszik. Így én arra gondoltam, hogy ne legyek bunkó inkább szeretnék mindenkinek Boldog Halloween-t kívánni.
Nagyon szeretném megköszönni az előző részhez írt 10 kommentet! El sem hiszitek milyen jól esik! Na és persze az oldal látogatottságokról nem is beszélve! Köszönöm, hogy vagytok nekem (<3)
Viszont elég a rizsázásból itt is van a rész!
Jó olvasást! Puszi Lolo. xoxo.


Sleeping With Sirens - The Goo Goo Dolls
Szeptembert írunk már. Méghozzá nyolcadikát. Pont ma van 9 hónapja, hogy egy párt alkotunk Luke-al.
Mostanában a szokottnál sokkal több időt töltöttem Harry-vel és Lauren-el. Tami pedig már lassan másfél hete betegeskedik. Mikor Mikey megtudta, hogy Tami nagyon megfázott, szinte rögtön haza is akart volna jönni. Viszont sem a barátnője sem a menedzserük se engedte. Mondjuk nem lepődtem meg rajta, mivel épp az egyik koncertjük előtt mondta el neki Tami, hogy fel szökött a láza 38,7°-ra. Mikey pedig képes lett volna hazarepülni csak az miatt, hogy Tami mellett lehessen és helyette mérje a lázát.
Mellesleg az összes koncertjüket megnéztem online. Szerencsémre mindegyiket megtudtam nézni, és méghozzá jó minőségben. Bár nekem mindegy volt, csak lássam őket.
A mai nap legjobb hírét pedig iskolából hazaérve kaptam meg. Péntek lévén úgy voltam vele, hogy elmegyek Tami-hoz meglátogatni illetve ma inkább átviszem neki a leckét mint, hogy elküldjem. Úgy is lett volna még időm addig míg le nem száll a fiúk gépe. Ám miután megkaptam a hírt, szinte rögtön a telefonom után kaptam és felhívtam barátnőmet. Meglepetésemre ő már tudott róla. Hogy miről? Arról, hogy a fiúk most landoltak, ami egyet jelent azzal, hogy hivatalosan is vége a turnénak!
Félreértés ne essék, imádom őket és örülök neki, hogy ekkora sikerük lett az All Time Low előzenekarjaként illetve, hogy egyre nagyobb számú rajongó táboruk van. Viszont szeretem mikor itthon vannak. Mikor velünk vannak.
Szinte rögtön felpattantam a gépem elől miután leraktam a telefont, majd gyorsan készülődni kezdtem. Még tegnap beszéltem Liz-el, és szólt, hogy ma mindenki náluk lesz, hogy együtt köszöntsék a fiúkat ahova engem is meghívtak.
Gyorsan felvettem pár kényelmes ruhadarabot majd lementem és felhúztam az egyik kedvenc cipőmet, aztán már mentem is Liz-ékhez!
Még kb 20 perc és itthon is vannak a fiúk. Ma kivételesen nem mentem ki a repülőtérre. Ash-hez is megy Lauren na meg Harry is. Luke-ért pedig a tesói és Liz. Ismerem Hemmo-t és tudom, hogy baromira fog örülni a testvéreinek. Már nagyon régen találkoztak és gondolom igencsak hiányoznak egymásnak. Méghozzá, ma még Zoe-t is elhozzák Celeste-ék (Luke tesójának, a felesége/barátnője).
Kb negyed óra alatt érkeztem meg a házhoz ami előtt pont akkor parkolt le kb három autó. Tekintetem rögtön ismerős arcokat keresett, hátha Ashton-ék azok. Szinte azonnal megláttam Őt, ahogy a biztonsági övvel foglalkozik. Pár perc múlva pedig már mindenki a kocsik mellett állt, velem együtt. Gyorsan odaléptem Hozzá majd megszüntetve a távolságot közöttünk egy puszit leheltem ajkaira.
-Úgy örülök, hogy látlak! -motyogtam mellkasába miközben szorosan magamhoz öleltem. Mélyen magamba szívtam férfias illatát ami teljesen megnyugtatott. Kellemes érzés töltött el ahogy megéreztem karjait körülöttem. Nagyon hiányzott! Belegondolni is rossz, hogy mennyi ideje nem láttam már.
Már a könnyek mardosták a szemeim amit mosolyogva vett észre. Édesen lepuszilta a kibuggyanó cseppeket amit nevetve hagytam.
-Szeretlek picim -motyogta miközben egy puszit nyomott a homlokomra. -Nagyon hiányoztál -suttogta miközben még mindig rakoncátlan könnyeimmel küszködtem. Lassan elengedtem, hogy a többieket is megtudjam szorongatni. Mosolyogva mentem oda mindenkihez, és egy-egy puszival illetve öleléssel köszöntem nekik. Utoljára Jack-hez mentem, mivel akkor már karjai között ült Zoe.
-Azta mindenit mekkorát nőttél! -mosolyogtam a kislányra majd megpusziltam az arcát és végül az apukáját is megöleltem miközben ő is gyarapodott két puszival. Egy ideig még eljátszottam a kislánnyal amit Jack mosolyogva nézett. Végig nevetgélt rajtam Zoe, amit boldogan vettem észre. Olyan édes! Főleg mikor mosolyog és nevet. Imádom!
Mióta együtt vagyunk Luke-al jóba vagyok a családjával is. Bár nem mintha az előtt nem lettünk volna, csak szimplán nem ismertem mindenkit. Ben volt eleinte a legközvetlenebb velem. Majd csak utána jött Jack és vele együtt Celeste. Azóta ha találkozunk a középső Hemmings-el, szinte folyton részesít az ő általa elnevezett és kitalált 'halálos hemmings ölelés'-be. Így ez ma se maradhatott ki mikor odaléptem elé. Persze ezt az egészet Luke nevetve nézte végig. Még szerencse, hogy ő ezt nem csinálja. Azt hiszem akkor már nem lenne egy ép bordám sem.

Nem sokkal később szinte mindenki lelépett dolgozni vagy éppen rendezni a dolgaikat. Utoljára Ben lépett le Andrew-val vásárolni. Liz pedig elvonult dolgozatokat javítani, míg mi továbbra is maradtunk a nappaliban. Mikey és Cal kihasználva a lehetőséget nekiugrottak az xbox-nak és elindították a FIFA-t. Ash csak megforgatta a szemeit miközben közelebb húzta magához Laur-t. Míg a fiúk válogattak a csapatok között kimentem a konyhába inni. Visszafelé egy őrült gondolattal a fejembe neki estem a szőnyegen ülő Luke-nak aki nevetve borult hátra rám a hirtelen jött lendülettől. A földön feküdve felém tornyosult majd édesen megcsókolta ajkaimat. Pillanatok alatt esett le a keze derekamról fenekemre, így azt kezdte el lassan simogatni. Jó érzés volt ahogy újra megéreztem ajkait sajátjaimon. Borzasztóan hiányztak a csókjai, vele együtt.
-Szerintem most fejezzétek be ha nem akarjátok, hogy ide hányjak! -morgott Ash.
-Tiszta perverzek vagytok -rázta a fejét Cal miközben visszaültünk a szőnyegre. -Gondoljatok már a szinglikre is!
-Ez a hátránya a kerítőknek édes -mosolyogtam a srácra. -Nincs aki neked kerítsen egy nőt -mondtam mire mindenki igazat adva biccentett. Cal-nak sosem voltak gondjai a lányokkal. Simán jutna minden ujjára kettő is, viszont ő nem az a fajta srác aki kihasználja őket illetve, hogy csak pár hetes kapcsolatai legyenek.
-Igaz, nekem csak a jó öreg FIFA marad -mondta lehajtott fejjel miközben Mike bevágott neki vagy három gólt ezzel egy időben. -Hé! Ne legyél már fasz fej! -nevetett miközben lökdöste a szintén röhögő Mike-ot.
-Egyébként boldog kilencedik hónap fordulót -suttogta a fülembe Luke miközben az ölébe húzott és belepuszilt a hajamba. Istenem, hogy lehet valaki ennyire édes? Komolyan szinte olvadozok.
-Neked is -mosolyogtam rá majd végül egy lány puszit leheltem ajkaira.
El sem hiszem, hogy már kilenc hónapja együtt vagyunk. Sokkal kevesebbnek tűnt. Igaz ez azért is van így mivel nagyon sokat távol voltak, így kevesebb időnk volt egymásra. Viszont ezt félre téve ugyan úgy szeretem mint mikor összejöttünk, sőt még talán jobban is!
-Holnap jönnek Alex-ék! -jelentette be Ash. Mármint Alex az All Time Low-ból? Mármint azok a bolond imádnivaló emberek? Azt hiszem holnapra itt kész csatatér lesz.
-Jack is jön? -kérdezte Michael miközben a játékra koncentrált. Semmi pénzért se szakította volna el a tekintetét a képernyőről. -Megkérdezed, hogy fáj-e még a hasa? Aggódom érte -mondta totál komolyan amit egyszerűen nem bírtam ki nevetés nélkül. Milyen aranyosak már! Egyáltalán mikor lettek ők ilyenek? Ash se szól be állandóan, Luke is olyan mint egy kis maci és Mike-ről nem is beszélve. Szerintem ha most perpillanat rosszúl lennék jobban aggódna miattam mint anyu. Calum...Calum pedig még mindig az az imádnivaló srác aki egy hónapja felszállt a gépre. Lehet nem is az igazi 5 seconds of summer jött vissza a turnéról hanem egy klón csapat. Oké...sok scifi-t nézek. Bevallom. Viszont attól még lehet, hogy igazam van.
-Azt mondja Alex, hogy már nem viszont reggel még fájt neki -olvasta fel Ash az üzenetet amit Mikey boldogan fogadott. Eddig is tudtam, hogy jóba vannak viszont, hogy ennyire? Bár igazából most nem tudom eldönteni, hogy hülyeségből vagy komolyan kérdezte-e Mikey.
-Nora tőled pedig kérdezik, hogy fájt-e?! -olvasta fel Ashton miközben szinte mindannyian értetlen fejet vágtunk. Egyszer csak Michael tört ki baromi nagy nevetésben amit ugyan úgy nem értettünk mint a kérdést.
-Ahj ezek a hülyék! -kapott a fejéhez Luke miközben még jobban magához ölelt. Kíváncsian néztem rá, viszont mielőtt megszólalt volna leesett. "Fájt?". Istenem ezek most komolyan rákérdeztek arra, hogy elvesztettem-e már a szüzességemet?
-Erre nem lehet jól válaszolni -szólalt meg Lauren mire igazat adva bólintottam. Éreztem, hogy Luke mocorogni kezdett alattam amitől fülig pirultam. Csak most ne! Luke bírd ki!
-Nem alszol ma itt? -suttogta a kérdést a fülembe mire összerezzentem a gondolattól is, hogy mit tenne velem akkor. Csak megrántottam a vállam és arcon pusziltam.
-Még megkérdezem anyutól -válaszoltam mire elmosolyodott és belecsókolt a hajamba.
-Jól van katonák és léptem -mondta Mike miközben felállt a padlóról. -Lépek Tamihoz -mosolygott miközben mindenkitől elbúcsúzott.
-Mondd neki, hogy neten elküldöm a házit! -kiáltottam utána viszont szerintem már meg sem hallotta. Szép. Köszönöm Mr. Clifford, hogy meghallgatott!
Kábé még fél órát beszélgettünk, hülyéskedtünk utána viszont mind készültünk menni. Legalábbis Calum, Lauren és Ashton. Én még reménykedtem benne, hogy visszajöhetek Luke-hoz és itt aludhatok. Miközben a cipőmet vettem fel, láttam, hogy Ash még valamit odasúgott Luke-nak amit hirtelen nem tudtam hova tenni. Luke csak bólintott egyet majd végül odalépett hozzám és egy lágy puszit lehelt ajkaimra. Még átöleltem egyszer majd a többiekkel együtt elindultunk.
Mind beszálltunk Ash kocsijába majd először Cal-t utána pedig engem is kirakott otthon. Ugyanis tesóm ma Laur-éknál alszik.
Gyorsan besiettem az ajtón majd miután levettem a cipőm anyu keresésére indultam. Szerencsémre rögtön megtaláltam a szobájába viszont nem látszott valami boldognak. Gondolom valaki vagy valami felidegesíthette. Remélem azért elenged Luke-ékhoz.
-Szia anya -mosolyogtam rá mire ő fel sem emelte a fejét úgy köszönt. -Azt szeretném kérdezni, hogy ott aludhatok-e Luke-éknál? -kérdeztem mire lassan felemelte a fejét a papírok közül és megrázta a fejét. -Miért? -kérdeztem.
-Mert nem és kész!
-Bezzeg Ashton-t elengedted, engem miért nem?
-Azért mert Ashton már 19 éves te pedig még csak 17! -mondta ingerülten.
-De eddig is ott aludhattam! Ma miért nem engeded? -kérdeztem "hisztisen" (amilyen és általában sosem vagyok) mire csak megrázta a fejét. Még ott álltam vagy két percig arra várva hátha megszólal viszont nem tette. Így jól becsapva magam után a szobája ajtaját bementem a szobámba.
Annyira igazságtalan!
Mielőtt még lefeküdtem volna, azonban még írtam egy sms-t Luke-nak, hogy anyu nem enged. Nem akadt, ki. Tudta, hogy máskor majd ott aludhatok, csak most anyunak ilyen kedve van. Az a fajta kedve amit én csak úgy nevezek, hogy 'Szúrjunk ki Nora-val' kedv.

Hangos csapkolódásokra keltem ami megijesztett. Rémülten keltem fel az ágyamból majd lopakodtam a sötétben egészen az ajtómig(nem tudom miért lopakodtam, méghozzá a sötétbe?!). Lassan kinyitottam résnyire, majd fél szemmel kikukucskáltam. Féltem, hátha betörő, viszont megnyugodtam mikor megláttam Ashton-t feljönni a lépcsőn. Kinyitottam teljesen az ajtóm mire Ash meglepve nézett rám. Erősen átöleltem miközben azon kattogott az agyam, hogy vajon mi történhetett ami ennyire felidegesítette.
-Mi történt? Hogy hogy itthon vagy? -suttogva kérdeztem, nehogy felkeltsem a többieket. Bár szerintem már mindenki fent volt. Hála a csapkolódásnak.
-Szakított velem...

10 megjegyzés:

  1. Juj de izgi :$ Szegény Ash :( Siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Remélem nem utáltok meg ha azt mondom hogy direkt hagytam itt abba. :$ Személy szerint én is sajnálom őt, viszont mégsem annyira...a következő részben minden kiredül.
      Puszi Lolo.

      Törlés
  2. NEEEE! NEMÁÁÁÁR! olyan cukik voltak :( miért kellett szakítaniuk :(((
    és de cuki Luke :3 és Nora anyja miért nem engedi h ott aludjon? olyan kis genya (úristen milyen szó ez xdd)
    nagyon várom a pénteket! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágaa!:D
      Hát valaminek történnie kellett, és úgy tűnik most ez törént. :D A kövi részben minden kiderül, hogy miért szakítottak és hogy hogyan.
      Luke mindig cuki <3 Nora anyukájának jelen esetben csak ilyen "kedve" volt bár lehet a végén kiderül más is :D
      Puszi Lolo.

      Törlés
  3. Neee csináld! Hol marad az oka a szakításnak? Jaj ne csigázz már ennyire..:D Annyira jó volt. :) :$ Luke milyen kis cukkancs meg Nora is meg Mikey is :3 Viszont ez a Fájt? Ez de köcsögség volt.. :D Szakadok a nevetéstől xd Nora anyja is milyen már. Miért nem alhatott ott Nora? Ne már.. :) Várom már a kövit! :D
    Puszil és ölel :
    xxCat

    VálaszTörlés
  4. Szegény Ash, de kivàncsi leszek hogy mi kerdkedik ki ebbôl és hogy Ash mit súghatott Luke fülébe. Nagyon jó lett ez a rész is, alig vàrom a folytatàst.

    VálaszTörlés
  5. Ahww. Vegre szabad Ashton(<3 <3 <3 <3<3<3<3<3<3<3) alig varom a reszt

    VálaszTörlés
  6. Szia nagyon jó lett mint mindig :P alig várom már a kövit <3

    VálaszTörlés
  7. Mért teszed ezt velem (velünk)?!?
    Szegény Ashton:'(.
    Namind1 nagyon bírom a blogod így tovább.
    Puszi:letti

    VálaszTörlés
  8. Szegény Ash :(
    Kivancsi vagyok miért szakítottak

    VálaszTörlés