2016. február 17., szerda


Sziasztok!

Először is, borzalmasan sajnálom azt, hogy megint kések folyamatosan és csak ígérgetek! Nem tudom mi lelt mostanában, viszont azt tudom, hogy ha gép közelébe kerülök, akkor csak azon fogom magam, hogy próbálom nagy ívben kerülni a blogot! Hogy miért? Azt pontosan én sem tudom, de utálom, azt az érzést, hogy folyamatosan küzdök magammal, hogy sikerüljön egy rész, és alig várom a véleményeteket róla, hogy válaszolhassak rájuk és ez az egész boldogsággal töltsön el. Viszont! Már kezd tele lenni a hócipőm azzal, hogy van egy-két ember -akikről fogalmam sincs, hogy kik lehetnek-akik mindig bejelölik a „nem tetszik” rublikát véleményezésként. Megértem, hogy nem jöhet be mindenkinek az írási stílusom, vagy akár az egész történet, vagy én, de borzalmasan bosszantó, hogy csak egy kattintással lerendezi az egészet, és meg sem indokolja, miért nem tetszik neki az adott rész vagy akár az egész blog! Kérek mindenkit arra, hogy ha valami nem tetszik a történettel, bloggal vagy akár velem, írja le a véleményét vagy akár keressen meg privátba és ott mondja el, mert így sosem fogok tudni javítani a dolgokon, ha nem tudom, min kell!

Remélem, nem haragudtok rám ez miatt, de most már nagyon kikívánkozott belőlem, és azt is csak remélni tudom, hogy a szóban forgó emberek, vagy akiknek a jövőben valami gondjuk lesz azok megkeresnek vele, mert így olyan érzésem van mintha zsákutcába kerültem volna.
A következő rész negyedét már megírtam, de fogalmam sincs, mikor jelentkezem vele, teljesen elment a kedvem az egész írástól, mert csak az a két „nem tetszik” lebeg a szemem előtt mikor leülök írni.

Remélem, azért tényleg megértitek ezt az egészet, és nem kell tovább magyarázkodnom, tényleg tele van már a hócipőm…

Lolo.

16 megjegyzés:

  1. Szia Drága!
    Előre leszögezem, hogy én nem tettem pipát a nem tetszikhez. Én csak a saját tapasztalatomat szeretném veled megosztani, ami az lenne, hogy a legtöbbször nem azért kapod a Nem tetszikhez a pipát, mert nem jó, amit írsz. Van, aki azért teszi oda (nálam többször volt már ilyen), mert nem tetszik neki a dolgok alakulása, vagyis nem úgy alakulnak a cselekmények, ahogy azt ő akarta. Tetszik neki az írásod, csak az nem, hogy mondjuk éppen nem happy minden. Ezekkel ne foglalkozz, hiszen nem írhatod mindig azt, amit az olvasók akarnak. Az úgy nem lenne érdekes. A másik eset az az, hogy csak szórakozik az illető. Tudja, hogy téged ez zavar, azért teszi oda. Ezzel megint nem kell foglalkozni. Hogy mi a tanulság? Az Drágaságom, hogy a negatív vélemény nem vélemény, ha csak 1 pipa formájában érkezik. Akkor kell csak esetleg figyelembe venni, ha komiban, vagy egyéb módon megírja, hogy mi nem tetszik neki. A pipák csak azért vannak, hogy felidegesíthesd magad. Én a saját sztorim alól ki is szedtem ezt a lehetőséget egy idő után, mivel sok értelme nincs. Tehát... Nem muszáj rám hallgatnod, de az én jó tanácsom, hogy sz*rjál rájuk. Ha valakinek nem tetszik valami, az fejtse ki írásba! Amíg ezt nem teszi meg, addig csak szórakozik veled.
    Remélem nem haragszol meg, amiért ezt megírtam. Ha valami sértőt tartalmaz az irományom, nyugodtan kitörölheted, nem zavar. Remélem elgondolkozol a fentieken és megfogadod a tanácsom. Ne törődj a negatív pipákkal!!! Csak arra gondolj, hogy ha tényleg rossz az illető szerint, amit csinálsz, akkor minek jön vissza és olvassa el a kövi fejezetet? Arról nem beszélve, hogy ha rossz lenne a sztori, akkor nem itt tartanál oldalmegjelenítésbe...
    Puszi: Klau
    UI: Bocsi, amiért ennyit pofáztam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is nagyon megörültem annak, hogy ennyit írtál, hogy elmondtad a véleményed és a tapasztalataidat! Mindig örülök egy hosszabb kommentnek, szeretem olvasni azokat! Egyébként már én is gondolkoztam rajta miután már a 2. vagy 3. posztomra is kaptam "nem tetsziket" de végül mégsem vettem le, mivel tudom, hogy velem is sokszor megesik az, hogy egy számomra fontos és kedvenc történetéhez nem tudok, vagy csak lusta vagyok kommentelni így inkább csak bejelölöm, hogy tetszik és tudom, hogy legalább egy kicsit, de kinyilvánítottam a véleményemet. Tudom, hogy nem kéne foglalkoznom a negatív véleményekkel, inkább csak az építő jellegűekkel, de hiába próbálkoztam, nem tudtam elfelejteni, nem ment ki a fejemből és ez az írás rovására ment. Tudtam, hogy bármennyire is fogok küzdeni az új résszel, akkor is kapok majd "nem tetsziket" és elszomorított. Arra gondoltam, hogy akkor mégis minek küzdeni, ha mégis ugyan úgy visszakapom a rossz, de mégis semmit mondó véleményt.
      Azért is esett nagyon jól a kommented, mert tényleg ráébresztettél most arra, hogy le kell szarni ezeket, és csak inkább a jóra gondolni. Tudom, elég rossz, hogy nem magamtól jutottam el idáig, hogy átlendüljek a dolgon, de néha talán nekem is kell egy kis löket a dolgok elérésében, és ez a löket most a te kommented volt! Nagyon szépen köszönöm még egyszer, hogy leírtad ezt mind nekem, és hogy gondoltál rám!
      Puszi Lolo.

      Törlés
  2. Szia! Ditta vagyok ,és eddig nem irtam komikat a részeidhez, mert azt láttam, hogy aki irt általában jót irt, vagyis mindig, ezért csak egy Tetszik pipát tettem az egyetértésem jeléül. Kb két hete találtam rá a blogra, és beleszerettem! Annyira de nagyon imádom, hogy azt nem lehet kifejezni! Szeretném ha befejeznéd, mert egy tehetséges iró vagy, és ez nem az ihlettől függ! Csodásan fogalmazol, és nem egy egyhangú valamiről van szó ebben a blogban, hanem egy olyan hullámvasútról , ami megmutatja az embernek, hogy milyen egy igazi , élményekkel és érzelmekkel teli történet! Nekem megfogalmazhatatlanul elnyerte a tetszésemet, gratulálok az eddigi sikereidhez, és remélem, hogy nem foglalkozol többé a negativ pipákkal! Az előttem komizó személy és én is ki tudtuk fejteni a véleményeinket, ha a "rosszakaróidnak" lenne véleményük, el kellene mondaniuk, mert ez igy csak egy olyan dolog ,amit nem szabad magadra venni!
    Üdv és Sok Sok Puszi: Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta!
      El sem tudod hinni mennyire jól esett elolvasni azt, amit írtál! Megmelengette a szívemet, és egymás után háromszor is elolvastam, mert nem tudtam elhinni először, hogy ezeket tényleg rólam és az írásomról mondtad! Örülök, hogy végül kommenteltél és összefoglaltad mit gondolsz a történetről, mert tényleg eszméletlen jól esett! Huuh alig találom a szavakat! Nem gondoltam volna, hogy van olyan ember, aki ennyire szereti és élvezettel olvassa az én firkálmányaimat. Nagyon nagy löketet adtál most ahhoz, hogy végre ne rossz szájízzel jöjjek fel a blogra, és álljak neki küzdeni az írással!
      Nagyon, de nagyon, de nagyon szépen köszönöm még egyszer! A kommentet is meg mindent! Nagyon sokat segítettél! Köszönöm!!!
      Sok-sok puszi Lolo.

      Törlés
    2. Szia!(:
      Örülök hogy tudtam segiteni, mert szerintem (a kommentjeid/irásaid alapján)egy csodálatos ember vagy és megérdemled az elismerést, főleg ez után a történet után! <3 További kitartást , nagyon szeretlek!
      Ui: Ne mert még egyszer "firkálmánynak" nevezni ezt a csodát,mert elképesztően jó!!!
      Pusziii: Ditta<3

      Törlés
  3. Hat..nem en voltam a "nem tetszik"emberke,de egy kicsit rosszul esett,hogy az elozo resznel nem valaszoltal a kommentemhez😔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Atyám!!! Nagyon de nagyon bocsánat! Most már tudtam rá válaszolni! Remélem nem haragszol! Tényleg nem direkt volt! Főleg hogy az elmúlt időben mint említettem próbáltam mellőzni a blogot, de most már tudtam válaszolni!!
      Remélem tényleg nem haragszol! Bocsánat még egyszer!!
      Puszi Lolo.

      Törlés
  4. Semmigond,csak gondoltam tudnod kell,hogy van egy plussz rajongod!☺️😚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöööm!! Komolyan, akinek nem ilyen csodálatos olvasói vannak mint ti, az szerintem fel sem foghatja mennyire jó érzés ilyeneket olvasni!!! Imádlak benneteket! <3
      Puszi Lolo.

      Törlés
  5. Először is én hűséges olvasod vagyok az elejetol fogva es mar egy csomoszor ujra olvastam de nekem mindig tetszett ez olyan hogy ha valakinek nem jön be már alapjaraton a banda akkor lehet ez sem de akkor minek olvassa. Tudom hogy rossz érzés de ne nézd azt a két embert gondolj arra a csomora aki melletted van es szeretettel olvassa az új reszeket. Mert lehet neha azt gondolod hogy nem lett jo de attol még nekunk tetszik mi tamogatunk. Es elore is bocsi a kifejezesert de az ilyeneket pedig le kell szarni :)
    En mindig is olyan ember akartam lenni akit nem erdekelnek a negativ velemenyek meg a tobbi de sajnos en nem ilyen ember vagyok. Igyekszem ezen változtatni es egesz jol megy persze az építő kritikák hasznosak de a világ egyik legjobb dolga szarni a mások fejére. :)
    Ezt tudom neked is ajánlani.
    En várom a részeket es itt leszek bar tuti nem csak én. Ránk gondolj senki másra es magadra. Ha boldoggá tesz az írás akkor csinald es mivel tehetséged is van hozzá így meg pláne. Abba ne hagyd! Millió puszi.
    ~Egy lelkes olvasód.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy te is kommenteltél, és alig hiszem el, hogy tényleg már többször is elolvashattad. Pedig én sosem tartottam annyira jónak a történetet, hogy többször is elolvasnám, de ez most elmondhatatlanul jól esett! Az pedig hogy az elejétől követsz, szerintem még nagyobb szó! Ezer köszönet!
      Igen, én is hasonló ember vagyok, mindig érdekel mások véleménye, és ha az rossz, akkor nagyon le tud hangolni. Sajnos nem tudom mindig leszarni őket, mert azért valami baj csak lehet, ha mindig megkapom, de lehet, igazatok van! Fel kell emelnem a fejemet és azoknak írni, akik szeretik a történetemet!
      Tegnap már nekiestem a résznek, és elég jól haladtam vele, lehetséges, hogy nemsokára lesz rész, de megint csak nem tudok semmit sem megígérni.
      Nagyon, de nagyon szépen köszönöm a kommentedet! Nagyon jól esett, hogy írtál és nem is keveset! Az pedig nagyon sokat jelent számomra, hogy ennyire lelkes és régi olvasóm vagy! Szerintem már kevesen maradtak, akik az elejétől kezdve követnek!
      Sok-sok puszi Lolo.

      Törlés
  6. Szia. Tegnap egy facebook bejegyzés által találtam a blogodra és nagyon elnyerte a tetszésemet. Nagyon tetszik, hogy a főszereplőd hogyan is tapasztalja meg az élet nagy dolgait. Annyira nem ismerem a bandát de tetszik hogy róluk formáltad meg ezt a sztorit. Nagyon remélem, hogy befejezed mert rengeteg blogot olvastam már és nagyon sajnáltam mikor az író félbehagyta. Nagyon fontosnak tartom, hogy túl lépj a negativ kritikán. Csak egy dolgot tehetsz építkezz rá. Hisz mindenkinek nem felelhetsz meg. Csak egy a fontos, hogy amit leirsz a te fantáziád szüleménye. Ha jó ha nem akkor is a tied és nekünk olvasoknak kell eldöntenünk, hogy tetszik amit olvasunk vagy sem. Én személy szerint nagyon szeretem az írásodat. Csak ìgy tovább.★★★★★★★★★★

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Most olvastam el ezt a bejegyzésedet és megértem, hogy miért nem megy az írás. Eddig csak 1-2 bejegyzéshez írtam kommentet de mióta olvasom a blogod, az összes részt be "tetszik"-elem mert nekem nagyon tetszenek! :) NE foglalkozz a negatív kommentekkel vagy "nem tetszik"-ekkel, nem éri meg, hogy foglalkozz velük! :) Gondolj arra, hogy sokan várják azt, hogy újabb részt írj, és elég sok pozitív visszajelzést kapsz! :) És nagyon szurkolok, hogy ezen túl tudj lendülni mert mindig elszomorodok, ha írod, hogy rosszul esnek a negatív kommentek (meg is értem, hogy miért...) de ha valaki csak névtelenül tud "nem tetszik"-et nyomni és nem tudja megmagyarázni, hogy miért, akkor nem éri meg odafigyelni rá! :) Remélem, hogy azért kapsz egy kis erőt és tudod folytatni az írást mert én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok rá! :) Csak így tovább!! <3

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Az elejétől kezdve olvasom a blogod és be kell vallanom:IMÁDOM!
    Nagyszerűen írsz, a történet baromijó.
    Ne engedd, hogy az az 1-2 ember elvegye a kedved.
    Imádom a blogod, őrületesen jó.
    Ne add fel!
    Ne törődj velük. Csak féltékenyek arra, hogy ez neked megy.
    -Verona-

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Tegnap találtam rá a blogodra, én magam sem tudom,hogyan. Mindenesetre teljesen magával ragadott az egész történet, amit kiválóan mutat, hogy hajnali fél háromig olvastam.
    Fantasztikus, ahogy írsz! Iszonyatosan örülök,hogy most találtam rá.
    Végezetül bíztatásként csak annyit írnék, hogy aki igzán szereti az írásod,és érdekli, hogy mi lesz Nora és Luke sorsa,most,hogy úgy tűnik rendbe jönnek a dolgaik ( mert remélem most már tényleg újra együtt lesznek), az úgyis vissza fog térni. A többiekkel meg ne foglalkozz. Csak irigyek 😉

    Puszil egy újdonsült - ám kissé alváshiányos- olvasód és rajongód 😚😚😚😚

    VálaszTörlés
  10. Ahogy olvasom nehéz lehet most számodra de engem nagyon érdekel remélem folytatod. Imádom ahogy írsz mert tokre bele tudom magam élni. Várom a folytatást. Addig is a legjobbakat. ^_^

    VálaszTörlés